Güncel

Şehit Babasının İzinden Gitti! Mezuniyet Töreninde Duygulandıran Anlar

Depremde şehit olan polis memuru Cemil Okur'un kızı Şehriban Okur, Polis Meslek Yüksekokulu'ndan mezun oldu. Babasının izinden gideceğini söyledi.

Sivas Polis Meslek Yüksekokulu'nda düzenlenen mezuniyet töreni, duygusal anlara sahne oldu. 6 Şubat 2023 depremlerinde Hatay'da görev yaptığı emniyet binasının yıkılması sonucu şehit olan polis memuru Cemil Okur'un kızı Şehriban Okur, polislik eğitimini tamamlayarak mezuniyet sevincini yaşadı. Babasının yıllarca taşıdığı üniformayı bu kez kendisi giymeye hazırlanan Şehriban Okur, törende yaptığı açıklamayla katılımcıları duygulandırdı. Mezuniyet törenini annesi Nazife Okur ve polislik eğitimi alan kardeşi Yılmaz Okur da birlikte takip etti. Şehit babasının fotoğrafını elinden bırakmayan anne Nazife Okur'un yaşadığı gurur ve mutluluk törene damga vururken, mezuniyet sonunda iki kardeşin birbirine tekmil vermesi alkış aldı.

"Babamın İsmini Yaşatacağım"

Sivas Polis Meslek Yüksekokulu'nda eğitimlerini tamamlayan 248 kadın polis adayı düzenlenen törenle mezun oldu. Yemin töreni ve kep atma programının ardından aileler çocuklarıyla bir araya gelirken, en anlamlı anlardan biri Şehriban Okur'un konuşması oldu.

Şehriban Okur, babasının izinden yürümeye devam edeceğini belirterek, "Allah'ın izniyle babamın izinden gideceğim. O hayatta olmasa da onun ismini yaşatacağım. Gururla bu üniformayı giyeceğim." ifadelerini kullandı.

Anne Ve Kardeşinden Duygulandıran Destek

Mezuniyet törenini takip eden anne Nazife Okur, kızının babasından devraldığı görevi sürdüreceğini söyleyerek, "Babasından aldığı bayrağı ömür boyu dalgalandıracak. Bayrağımızı göklere kaldıracak. Çok mutluyum." dedi.

Tören sonunda Şehriban Okur ile Samsun Polis Meslek Yüksekokulu'nda eğitim gören kardeşi Yılmaz Okur'un birbirlerine tekmil vermesi, törene katılanlar tarafından uzun süre alkışlandı.