Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Kulüpler Birliği Vakfı toplantısında Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk ile yaşadığı öne sürülen tartışmaya ilişkin ilk kez konuştu. Son günlerde spor kamuoyunda geniş yer bulan olayla ilgili açıklamalarda bulunan Yıldırım, toplantıda yaşananların kamuoyuna farklı yansıtıldığını söyledi. TGRT'ye değerlendirmelerde bulunan Samsunspor Başkanı, yaptığı konuşmanın kulüplerin ekonomik yapısı ve gelir kaynakları üzerine olduğunu ifade ederken, kendisinin Fenerbahçe karşıtı gibi gösterilmesine tepki gösterdi. Yıldırım, yıllardır Fenerbahçeli birçok isimle dostluk ilişkisi bulunduğunu belirterek, böyle bir algının gerçeği yansıtmadığını dile getirdi. Toplantı sırasında Barış Göktürk'ün kendisine yönelik kullandığını iddia ettiği ifadelerin ardından tartışmanın yaşandığını anlatan Yıldırım, karşılık vermek zorunda kaldığını söyledi. Yaşanan gelişmelerin ardından Kulüpler Birliği toplantısındaki diyalog spor gündeminin en çok konuşulan konularından biri haline geldi.
Yüksel Yıldırım, toplantıda kulüplerin gelir kaynakları, devlet destekleri ve büyük kulüplerin hayata geçirdiği gayrimenkul projeleri hakkında değerlendirmelerde bulunduğunu söyledi. Konuşmasının ardından Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk'ün kendisine, "Sen konuşma, sus, dinle." dediğini öne süren Yıldırım, bu sözlere tepki gösterdiğini ifade etti.
Yıldırım, yaşanan diyalog sırasında, "Sen kimsin böyle ya, haddini bil. Benimle bu şekilde konuşamazsın. Ben Samsunspor'un başkanıyım. O seçimle geldi, belki altı ay sonra görevden ayrılacak." sözlerini kullandığını öne sürdü.
"Fenerbahçe Düşmanı Değilim"
Yaşanan tartışmanın ardından sosyal medyada oluşan yorumlara da değinen Yıldırım, kendisinin Fenerbahçe'ye karşı bir tavrı olmadığını söyledi. Fenerbahçeli birçok dostu bulunduğunu belirten Samsunspor Başkanı, kamuoyunda oluşturulan algının gerçeği yansıtmadığını ifade etti.




